Główna treść strony
Remont pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku przy ul. Górnej 11
Otwock: Remont pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku przy ul. Górnej 11
Numer ogłoszenia: 131308 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku , ul. Górna 11, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793714, faks 022 7793714.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku przy ul. Górnej 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w obiekcie Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku przy ul. Górnej 11 zgodnie z dokumentacją projektową w branżach: budowlana: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, tynkowanie, ścianki z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienie ściany zewnętrznej, nawierzchnie zewnętrzne, roboty w zakresie posadzek, stolarka drzwiowa, okna, roboty malarskie - kolor farb w grupie kolorów pastelowych elektryczna: instalacje zasilania, oświetlenia, osprzęt, gniazda sanitarna: instalacja, grzejniki, instalacja klimatyzacyjna, klimatyzatory Remont obejmuje : Parter: - przebudowę sali obsługi petentów ze stanowiskami obsługi otwartymi ( boksy) oraz stanowiskami zamkniętymi, - przebudowę pomieszczeń 10 i 10 a ( Instrumenty Rynku Pracy), - przebudowę punktu rejestracji, - zmianę usytuowania wyjścia ewakuacyjnego, - adaptację pomieszczenia składnicy akt na pomieszczenia biurowe, - remont pomieszczeń biurowych, - remont ciągów komunikacyjnych; Piwnica: - pomniejszenie sali konferencyjnej celem wydzielenia składnicy akt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
* Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50%.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.23.32.53-7, 45.26.25.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.12.20-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.33.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
*
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
*
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda ( brutto).
*
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi : a) w branży budowlanej , b) w branży elektrycznej, c) w branży sanitarnej,
*
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że a) posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (delikt i kontrakt) na sumę ubezpieczenia co najmniej 250.000 zł ( na jedno i wszystkie zdarzenia 250.000 zł) b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
*
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
o informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
*
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
*
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
*
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zamiany umowy. 1) Inicjatorami zmian w umowie mogą być : Zamawiający lub, Wykonawca 7. Zamawiający dokona zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących warunkach: 1) Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ulegnie przesunięciu: w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) nieterminowego przekazania placu budowy b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego c) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót, d) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót- fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności 2) W omówionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ,że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 8. Wykonawca może przedłożyć Zamawiającemu pisemną ofertę dokonania zmiany umowy, która zdaniem Wykonawcy, w razie jej przyjęcia: 1) Przyspieszy realizację zamówienia 2) Podniesie sprawność ukończenia robót 9. Zmiany wynagrodzenia: 1) Zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę 2) zmian wynikających z przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Powiatowym Urzędzie Pracy ul. Górna 11 05-400 Otwock pok.9B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy ul. Górna 11 05-400 Otwock.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Eryk Godoń, data: 14.05.2010 r., godz. 15.32 |
Ostatnia aktualizacja: |
Eryk Godoń, data: 14.05.2010 r., godz. 15.32 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
14.05.2010 r., godz. 15.32 |
Eryk Godoń |
Dodanie strony do BIP. |