Główna treść strony
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Otwock: usługa szkolniowa
Numer ogłoszenia: 144916 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104723 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, ul. Górna 11, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793714, faks 022 7793714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkolniowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu : Część 1 - Magazynier + wózki jezdniowe z napędem silnikowym dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Część 2 - Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Część 3 - ABC Przedsiębiorczości dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Część 4 - Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, Część 5 - Odnowienie uprawnień -eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 5 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku. Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu (biorąc pod uwagę pełne tygodnie), z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 18.00, maksymalnie 6-7 godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Wymagana jakość pomieszczeń oraz wyposażenie jednostki w sprzęt i pomoce dydaktyczne: Sala wykładowa powinna być dostosowana do grupy 5-10 uczestników w zależności od zamawiającego szkolenia i spełniać wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. Materiały szkoleniowe i pomoce szkoleniowe oferowane uczestnikom szkolenia na własność: Każdy z uczestników musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt dotyczący tematyki szkolenia, notes i długopis do sporządzania notatek. Catering dla uczestników szkolenia Uczestnicy kursu mają mieć zapewniony catering ( jeden ciepły posiłek, kawa i herbata, zimne napoje, ciasteczka) do wysokości 13 zł na osobę. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają wykształcenie minimum wyższe zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Sposób sprawdzenia efektów szkolenia Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U.Nr 31, poz.216), w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Abc Przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
* Proffes Wojciech Kucharski, Krakowiaków, 02-255 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
*
Cena wybranej oferty: 7170,00
*
Oferta z najniższą ceną: 7170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11720,00
*
Waluta: PLN.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Eryk Godoń, data: 26.05.2010 r., godz. 13.36 |
Ostatnia aktualizacja: |
Eryk Godoń, data: 26.05.2010 r., godz. 13.36 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
26.05.2010 r., godz. 13.36 |
Eryk Godoń |
Dodanie strony do BIP. |