Główna treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi szkoleniowej
Otwock: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 303470 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku , ul. Górna 11, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793714, faks 022 7793714.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-otwocki.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup.powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotwm zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu: Księgowość podmiotów gospodarczych dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku. Proponowany sposób organizacji szkolenia: Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu (biorąc pod uwagę pełne tygodnie), z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 17.00, maksymalnie 6-7 godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Wymagana jakość pomieszczeń oraz wyposażenie jednostki w sprzęt i pomoce dydaktyczne: Sala wykładowa powinna być dostosowana do grupy 5-10 uczestników w zależności od zamawiającego szkolenia i spełniać wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. Materiały szkoleniowe i pomoce szkoleniowe oferowane uczestnikom szkolenia na własność: Każdy z uczestników musi otrzymać niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt dotyczący tematyki szkolenia, notes i długopis do sporządzania notatek. Catering dla uczestników szkolenia Uczestnicy kursu mają mieć zapewniony catering ( jeden ciepły posiłek, kawa i herbata, zimne napoje, ciasteczka) do wysokości 15 zł na osobę. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają wykształcenie minimum wyższe zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Sposób sprawdzenia efektów szkolenia Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U.Nr 31, poz.216), w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W tym celu należy dołączyć dokumenty wykazane w pkt VI.5 Wykonawcy powinni udokumentować, że zakres ich działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia poprzez przedłożenie zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych WUP (aktualny wpis lub potwierdzenie aktualizacji wpisua na rok 2010). Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganego dokumentu na zasadzie spełnienia lub nie spełnienia wymaganego warunku.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej trzy szkolenia grupowe (dla minimum 30 osób, przy liczbie godzin szkolenia - minimum 50-60) w żądanym lub zbliżonym zakresie tematycznym. Wykazu niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i techniczno-dydaktycznej (sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami). W przypadku gdy zaproponowana baza lokalowa i wykazany przed wykonawcę sprzęt dydaktyczny nie są własnością wykonawcy należy przedstawić pisemne oświadczenie lub umowę najmu podmiotu wynajmującego zasoby (zał. nr 3 do Formularza Ofertowego). Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganego dokumentu na zasadzie spełnienia lub nie spełnienia wymaganego warunku.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują salą dydaktyczną, posiadającą minimum 10 stanowisk, spełniającą polskie normy BHP, posiadającą zaplecze sanitarne; dysponują odpowiednimi urządzeniami i sprzętem dydaktycznym (wymagania minimalne: laptop z rzutnikiem multimedialnym lub rzutnik pisma, tablica lub flipchart), z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykazu niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i techniczno-dydaktycznej (sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami). W przypadku gdy zaproponowana baza lokalowa i wykazany przed wykonawcę sprzęt dydaktyczny nie są własnością wykonawcy należy przedstawić pisemne oświadczenie lub umowę najmu podmiotu wynajmującego zasoby (zał. nr 3 do Formularza Ofertowego).
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Wykonawcy powinni wskazać co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają wykształcenie minimum wyższe zawodowe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub pokrewne, związane ze specyfiką szkolenia oraz posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczaniu danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, lub posiadają roczne doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, specjalności, doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 i 4.1 do Formularza Ofertowego).
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnienia lub niespełnienia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1 - Cena - 40
• 2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
• 3 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 15
• 4 - Posiadanie certyfikatu jakości usług lub dokumentów równoważnych - 10
• 5 - Prowadzenie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
• 6 - Sposób sprawdzanie efektów szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna 11 - Centrum Aktywizacj Zawodowej (szkolenia)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna 11 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Eryk Godoń, data: 23.09.2010 r., godz. 13.09 |
Ostatnia aktualizacja: |
Eryk Godoń, data: 23.09.2010 r., godz. 13.09 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
23.09.2010 r., godz. 13.09 |
Eryk Godoń |
Dodanie strony do BIP. |