Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 217633
Otwock: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna 11 05-400 Otwock tel./ fax. 22 779 3714
Numer ogłoszenia: 217633 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku , ul. Górna 11, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793714, faks 022 7793714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna 11 05-400 Otwock tel./ fax. 22 779 3714.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia ze środków rezerwy Funduszu Pracy na realizację programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej w zakresie Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia, Płatnik. Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia , Płatnik - szkolenie przeznaczone dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Otwocku, które znajdują się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonej w art.49 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tj.: bezrobotni do 30 roku życia. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV - 80530000-8 usługi szkoleniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia, Płatnik Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w przedmiotowym zakresie jednej 10-osobowej grupy osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku miesiącu listopadzie 2014r., grudniu 2014r. Ilość godzin na jednego uczestnika min. 120, przy czym jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 min ( w tym 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do pracy w działach księgowości różnych podmiotów gospodarczych. Program powinien zawierać minimum: 120 godzin lekcyjnych w tym: - 75 godziny zajęć teoretycznych - 45 godzin zajęć praktycznych Zagadnienia teoretyczne: - środki pieniężne, rozrachunki, - rzeczowy majątek trwały i obrotowy, - rachunek kosztów, - ewidencja przychodów ze sprzedaży, - wynik finansowy i sprawozdawczość, - wycena aktywów i pasywów do bilansu, - kapitały i fundusze, - symfonia księgowość, - płatnik - zajęcia praktyczne obejmujące 45 godzin. Zakończenie szkolenia - szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym przed Komisją Kwalifikacyjną potwierdzającym wydaniem zaświadczenia kursu zgodnie z roz. MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.186). Wykonawca ubezpieczy uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku gdy uczestnikowi nie będzie przysługiwało stypendium oraz który w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Wyżej wymienione ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia podjęcia zatrudnienia do dnia zakończenia szkolenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67, ust.1, pkt.6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.907 z póż. zm.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Miejsce odbywania szkolenia: powiat Otwocki, Warszawa. Wskazany termin realizacji szkolenia : Kurs księgowości z obsługą programów Symfonia , Płatnik - listopad 2014r. ,grudzień 2014r. Liczba godzin szkolenia wynosi 120 godzin (1 godzina zegarowa obejmująca 45 min lekcyjnych + 15 minut przerwy) Zamawiający nie dopuszcza dołączenia do grupy szkoleniowej innych osób niż te skierowane przez Zamawiającego (np. osób z wolnego naboru). Zakłada się organizację zajęć w każdym tygodniu (biorąc pod uwagę pełne tygodnie), z pominięciem niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 25 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny). Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach od 8.00 do 17.00, maksymalnie 7-8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia od poniedziałku do piątku. Powinien być zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazie danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl Wymagana jakość pomieszczeń oraz wyposażenie jednostki w sprzęt i pomoce dydaktyczne: Sala wykładowa powinna być odpowiednio oświetlona, przestronna, o powierzchni co najmniej 30m2, wyposażona w minimum 10 stolików/biurek, 10 krzeseł (dla każdego uczestnika szkolenia), 10 stanowisk z jednostkami komputerowymi lub laptopami, spełniająca wymogi BHP oraz posiadać zaplecze sanitarne (WC, umywalka, salę lub kącik do spożycia posiłku); powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć, tablicę lub filipchart, komputery, rzutnik pisma lub projektor multimedialny. W ramach prowadzonych zajęć praktycznych, należy zapewnić każdemu uczestnikowi odrębne samodzielne stanowisko do pracy. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność: materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, notatnik (format A4, twarda oprawa), długopis oraz teczki na materiały dydaktyczne. Materiały dydaktyczne powinny być przekazane na własność każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia zajęć. Uczestnicy kursu mają mieć zapewniony catering (jeden ciepły posiłek, kawa i herbata, zimne napoje, ciasteczka) w wysokości do 20 zł na osobę , dziennie. Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczania danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Szkolenie kończy się przeprowadzeniem ankiety oceniającej szkolenie, oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. (Dz.U.z 2012r., poz.186), w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawcy powinni udokumentować, że zakres ich działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia poprzez przedłożenie dokumentu. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy aktualny wpis lub potwierdzenie aktualizacji na rok 2014. Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganych dokumentów na zasadzie spełnienia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg. Załącznika nr.3 do SIWZ potwierdzonych referencjami. Spełnienie wymaganych warunków opisanych wyżej będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wymaganych dokumentów na zasadzie spełnienia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują odpowiednio oświetloną, przestronną salą dydaktyczną o powierzchni co najmniej 30 m2, wyposażoną w minimum: 10 stolików/biurek, 10 krzeseł (dla każdego uczestnika szkolenia), 10 kas fiskalnych, 10 stanowisk z jednostkami komputerowymi lub laptopami. Spełniającą polskie normy BHP, posiadającą zaplecze sanitarne; dysponują odpowiednimi urządzeniami i sprzętem dydaktycznym (wymagania minimalne: laptop z rzutnikiem multimedialnym lub rzutnik pisma, tablica lub flipchart), z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykazu niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i techniczno-dydaktycznej (sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami). W przypadku gdy zaproponowana baza lokalowa i wykazany przez wykonawcę sprzęt dydaktyczny nie są własnością wykonawcy należy przedstawić pisemne oświadczenie lub umowę najmu podmiotu wynajmującego zasoby (zał. nr 3 do Formularza Ofertowego)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawców powinna obejmować co najmniej dwie osoby wyznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, związane ze specyfiką szkolenia, posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu tego typu szkoleń czy nauczania danego przedmiotu w szkole lub przeprowadziły co najmniej trzy szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku na podstawie spełnienia lub nie spełnienia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 45
2 - Doświadczenie wykonawców w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
3 - Posiadane certyfikaty jakości usług lub dokumentów równoznacznych - 10
4 - Program szkolenia - 15
5 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna11, 05-400 Otwock pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku ul.Górna11, 05-400 Otwock pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Podstrony:
-
SIWZ Ksiegowosc - rezrwa
-
Wzór umowy
-
Zalacznik nr 2 do SIWZ Oswiadczenie wykonawcy o spelnianiu warunkow efes
-
Zalacznik nr 6 do SIWZ lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
-
Zalaczniki nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy efes
-
Zalaczniki Nr 3 do SIWZ efes
-
Zalaczniki Nr 4 do SIWZ Oswiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia efes
-
Zalaczniki Nr 5 do SIWZ Oferta - zestawienie dokumentow efes
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Eryk Godoń, data: 15.10.2014 r., godz. 13.08 |
Ostatnia aktualizacja: | Eryk Godoń, data: 15.10.2014 r., godz. 13.08 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
15.10.2014 r., godz. 13.08 | Eryk Godoń | Dodanie strony do BIP. |